https://kryjaroz.blogspot.com

czwartek, 14 sierpnia 2014

Zatrute jabłka Putina...



Uwaga , Ukraino!
Niebezpieczeństwo nadciąga!
Pamiętacie baśń o królewnie Śnieżce?



Fotka z Google +  Eleny Kremenskiej....

Prawda, że na czasie....?
Skandal z polskimi jabłkami i czarnoksięska osobowość obecnego "cara" Rosji...
Jakże to wymowne...

 Co ukrywa się pod białym kolorem konwoju Rosji?
Dobre intencje? Gra interesów? Czy ludobójstwo? Może wszystko razem. Takie wszystko w jednym jak w kabarecie moralnych rozgrywek. Może warto spojrzeć na zagrania Putina w świetle kabaretowych poczynań. Najpierw wrogość , zaraz potem przyjazna dłoń. Jedno drugiemu nie sprzyja. Jakby nie domniemywać  - podejrzane! Co stanie się , jeśli przewożona żywność niesie ze sobą wirusy  „ebola”  albo innej śmiertelnej choroby? Koń Trojański… Co  ukrywa się pod płaszczem dobroczynności? Czyżby aż taka bezinteresowność? Carowie przecież  bywali wspaniałomyślni a w życiu człowieka zło przewija się z dobrem, na przemian i wbrew wszelkiej logice? I bądź tu mądry…



10 komentarzy:

  1. Skasowało mi się... W poczcie otrzymałam powiadomienie, że jest komentarz od Hani i p. Adama , a tu nie ma żadnego. Zobaczę, czy pojawią się po opublikowaniu tego... Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój się pokazał. Gdzie są Wasze? Ja ich nie usuwałam! Dziwne! Potem będę dochodzić... Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ta czarownica ma coś z tym wspólnego? Haniu, jak tu wejdziesz, to spróbuj coś napisać i zobacz, czy się pojawi... Już muszę zamykać komputer , nie mam czasu dochodzić... Pozdrawiam -Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja pogłaskałam czarownice po nosie i mnie nie skasuje hihihihi...Krysiu chyba Putin mięknie ,bo za daleko się zapędził ,Cos się zmienia..Ale to taki straszak ,chciał pokazać światu ,że się nie boi...I w pewnym sensie udowodnił ,że ma przebicie ...Unia cicho siedzi i tylko patrzy z lekkim nawoływaniem go do rozwagi nad sytuacją...Boją się go jak nic...Lepiej nie wsadzać kija w mrowisko,Dlaczego Polski rząd nie bierze przykładu z innych krajów ,dlaczego zaraz wtrącają się w nieswoje sprawy ,ot takie "pomagierczyki" za grosz ,a teraz maja nos utarty z jabłkami..Jakby siedzieli cicho i słuchali co się dzieje ,to z pewnością jabłka by zajadała Rosja z Polski.Mają nauczkę myśleli że na Ukrainie druga Solidarność powstanie i drugi Wałęsa śmiech......pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, Faktycznie, Ciebie nie skasowała i opublikowała, tekst widoczny, ale Hani i p. Adama tekstów nie ma. zostałam powiadomiona o nich pocztą, stąd wiem, dziś powiadomili o komentarzu w j. angielskim, też się nie pojawił, ale zauważyłam, że obcojęzyczne komentarze nie pokazują się , a zdarzają się , wiem , bo przysyłane są pocztą tak jak Wasze. gdy znajdę czas , zajrzę do ustawień , bo mnie to dziwi.. . Ciebie Danusiu postaram odwiedzić w najbliższym czasie, teraz za długo siedziałam przy komputerze... Miłego popołudnia i wieczoru - Krysia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu - mój jest pod poprzednim wpisem. Tutaj nie komentowałam :-)
    w moim przypadku jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. OBCOJĘZYCZNE ZWYKLE SĄ W SPAMIE, TAM AUTOMATYCZNIE SĄ PRZENOSZONE caps
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Putin tworzy legendę, złą legendę. Szkoda, że to nie bajka, a rzeczywistość. Teraz czyni zabiegi propagandowe i liczy na zwycięstwo oraz na to, ze jego dotyczyć będzie zasada iż zwycięzca tłumaczyć się nie potrzebuje. Pozdrawiam, Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Putin to pułkownik KGB! I robi to co jego tam uczono. Jakie trzeba mieć cechy, żeby być pułkownikiem KGB? Sami sobie odpowiedzcie. Uważam, że dobry komentarz dała Danka ze Szwecji. Rosja musi straszyć. Jej potęga polega na STRASZENIU. A na czym innym? Tam demokracji w sensie zachodnim NIGDY NIE BYŁO I NIE BĘDZIE! kto myślał inaczej to był bardzo naiwny by nie rzec GŁUPI. Pozdrawiam z suwalskiej wsi
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli dobrze pamiętam, mój komentarz brzmiał: "Timeo Danaos et dona ferrentes".

    adam

    OdpowiedzUsuń