https://kryjaroz.blogspot.com

piątek, 28 lutego 2014

Boję się o życie papieża Franciszka...



Papież Franciszek


Na świecie tyle się dzieje. Najbardziej zaniepokoiła mnie nagła niedyspozycja ojca św. Franciszka. W dniu dzisiejszym papież odwołał spotkanie w rzymskim seminarium duchownym. Nigdy nic nie wiadomo. . . W świecie pełnym zła rodzą się wątpliwości. Nieufność zaczyna snuć podejrzenia. Papież może stać się męczennikiem … Włoski prokurator Nicola Gratterii utrzymuje , że papież Franciszek może stać się ofiarą zamachu. Papieska krucjata przeciwko korupcji w Watykanie może okazać się jedną z przyczyn takiego zamachu. Kazania papieskie także stanowią ważny ku temu powód. Nie wszystkim  odpowiada to, co głosi obecny namiestnik Pana na Ziemi, który wywołuje poruszenie  także wśród polskich hierarchów, którym nie po drodze z papieżem… Ceniony przeze mnie dotąd bp Pieronek nie zgadza się ze zdaniem, ojca św. Franciszka, odnośnie płatności za sakramenty, którym to przeciwny jest papież. Biskup uważa, że jeśli pannę młodą stać na zakup bucików, to może dać sto złotych na ślub. Reakcja całkiem nie na miejscu…   Zło nie aprobuje prawdziwego dobra, stąd różne obiekcje… Ojciec święty wyraźnie opowiada się przeciw niewolnictwu, wykorzystywaniu człowieka przez człowieka. Głosi poglądy sprzyjające poszkodowanym, a to nie zawsze odpowiada dotychczasowym standardom mieszczącym się  w zakresie dóbr  tych, którzy przejmują władzę nad słabszymi. Występni będą robić wszystko, by  we własnym interesie przeciwdziałać działaniu dobra, dlatego mój niepokój jest uzasadniony. . .

24 komentarze:

  1. I znów jako pierwszy komentuję.:-)) Krysiu, nie mamy co obawiać się zamachu ze strony hierarchów.To tylko w tych powieściach takie sugestie oparte na dawnych dziejach. Że wiele nieprawidłowości było w Kurii rzymskiej, to fakt.Wszak to ludzie działają , ale , "usuwać" podstępnie samego papieża przy pomocy jakichś trucizn? - to wykluczam taką sytuację. Obym sie nie pomylił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomaszu,a był już taki papież,który nagle zmarł..Żadnego śledztwa,żadnych protokołów z sekcji zwłok. Było-nima. Banda. Nad ta bandą Franciszek zapanuje? Przypuszczam,że wątpię..

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. niczego nie słyszałam o zamachu - pędzę zobaczyć w wiadamościach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do swojego politycznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idę zobaczyć, może jest wyjaśnienie bo wczoraj wieczorem w sieci nie znalazłam

      Usuń
  4. Lubię pisać na blogspocie, lubię ten granatowy blog. Blogspot daje możliwość komentowania pod konkretnym komentarzem, nie trzeba przeszukiwać by wiedzieć co kto na temat uwagi myśli. No i blogspot ma kolosalną przewagę nad WP a tą przewagą są gadżety i statystyki. Nie zawsze odwiedzając blogi piszemy komentarze, na blogspocie statystyki pokazują kto odwiedza nasz blog. Czasem ktoś nie komentuje, patrzę w statystyki i wiem, że był. Fajnie, Krysiu i Tomku że jesteście na blogspocie

    OdpowiedzUsuń
  5. Odniosę się najpierw do postu Maliny M. Ja dzisiaj starałam się na blogu Lilarose odpowiedzieć na komentarze. Dwie odpowiedzi napisałam, na trzecią dostałam komunikat od admina, że wystarczy, nie mogę trzeciego pod rząd umieścić, dopiero za 10 minut. To jest chore na WP.
    Na Bloggerze można sobie na każdy komentarz dać kilka odpowiedzi i to jest znakomite!
    Mam nadzieję, że nie był to żaden zamach na papieża. Papież Franciszek jest wiekowy, a bardzo intensywnie pracuje. Myślę, że to chwilowa niedyspozycja, ale ... niezbadane są wyroki.
    Miłej niedzieli życzę :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. TROCHĘ Z INNEJ BECZKI : przed chwilą byłam na fb i zaciekawiła mnie wypowiedź znajomego księdza (misjonarza) skopiowałam :
    ***
    GENDERYZM
    Wsłuchuję się w obecną dyskusję medialną szafującą hasłem „gender”. Propagatorzy tego słowa moją swój flagowy argument i z dumą filologów ogłaszają: w języku angielskim słowo „gender” oznacza „płeć”. Oczywiście, że mają racje, ale jest to informacja niepełna. Informacja pełna powinna brzmieć – od trzystu lat, od kiedy w świecie nauki obowiązuje systematyka Linneusza, która ma swe korzenie u Arystotelesa, słowo „gender”, w drabinie klasyfikacji roślin i zwierząt oznacza „rodzaj”. I tak „człowiek” według tej klasyfikacji należy do szczepu (tribe) „hominidae”, do rodzaju (gender) homo i do gatunku (species) „homo sapiens”. Kto uczył się angielskiej gramatyki, ten wie, że słowo „gender” oznacza także „rodzaj” - rodzaj męski, żeński i nijaki. W 1955 angielski seksuolog John Sunday wydał swą pracę, w której słowo „gender” zawęził do znaczenia „płeć”. W latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia feministki na Zachodzie przeczytały jego książkę i podchwyciły temat. Fala ta trwała dość krótko. Z trzydziestoletnim opóźnieniem dotarło to wszystko do Europy Wschodniej no i zaczęto dzielić człowieka, tak jak słowa w gramatyce: na rodzaj męski, żeński i nijaki i nazwano to genderyzmem, który usprawiedliwia odpowiedź na pytanie „kim jesteś, mężczyzną czy kobietą?” – „Jeszcze nie wiem, na razie jestem nijaki!” Kto chce, może to nazwać nauką!
    ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu,wybacz,ale już wcześniej deklarowałem,że w tym genderowkim idiotyzmie nie będę brał udziału. Fini! Kuniec!

      Usuń
  7. Gdzie jest gender? Czyżby tam,gdzie tysiącami są mordowani ludzie? Czyżby tam,gdzie każdego uczciwego człowieka trafia szlag? Niiieee. Gender tu je!

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu,nie masz pojęcia,jak ja,jako ateista poważam Papieża Franciszka .To pierwszy,ludzki i normalny Papież.Nie napusza się,nie stroi piórek..Ostatnio wystąpił w normalnym stroju,a purpuraci jak zwykle w purpurach. Niech ich szlag ! Nie mercedes,osiołek,osiołek,jako Chrysus jeździł,parchy!

    OdpowiedzUsuń
  9. WITAM W NIEDZIELNY PORANEK
    co my możemy Krysiu ????
    my możemy pomodlić się za papieża Franciszka ... tak z głębi serca

    OdpowiedzUsuń
  10. Waszku drogi, ale ty tez nie przeprowadziłeś żadnego śledztwa w tej sprawie, więc skąd ta pewność, ze został "usunięty" przez ...no, kogo? Komu uwierzyłeś , ze takie sądy wydajesz? Ja znam papieża, do którego strzelano z polecenia KGB i tu zostało przeprowadzone śledztwo. Ponadto, widzę u Ciebie w dalszym ciągu zaślepienie nienawiścią do księży (poza papieżem Franciszkiem, oczywiście). Deklarujesz się jako humanista , a temu nienawiść powinna być uczuciem obcym . Chyba , że nie jesteś tym Waszkiem, co kiedyś pisał , tylko znowu ktoś się pod Ciebie podszywa i podpisuje swoje komentarze Twoim nickiem, by Cię skompromitować w naszych oczach.Jeżeli jesteś naszym Waszkiem, to pozdrawiam, ale przykro mi, ze wyrażasz tak wrogą postawę wobec Kościoła. Obrażasz w ten sposób wielu bliskich memu sercu kapłanów, a tym samym również mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Waszku zamiast złości niechęć ??? pięknie się uśmiecham a Ty spróbuj popatrzeć z niechęcią ale bez zaciekłości ... :-)

      Usuń
    2. Tomaszu,napisałem długi post..Ulerciał w kosmos..A więc krótko..Nie jestem wrogiem wiary,ale jestem przeciwko pedofilstwu i innym przydatkom kościoła. Nie chcę już historycznie tego gnoju rozstrząsać. Zasłońmy kurtynę nad tym wstydem..

      Usuń
  11. Tomku, mój niepokój nie wiąże się z polskimi hierarchami...
    Skierowany jest w stronę mafijnych powiązań we Włoszech.
    ...
    Waszku, czasami umiera się nagle...
    Dopóki nie ma dowodu, nie posądzamy.
    Mylisz się Waszku, tu , w tym blogu nie ma genderyzmu.
    Jeszcze jedno, w Kościele jak w każdej innej społeczności zdarzają się niestosowności
    wskutek działań nieodpowiednich ludzi,
    ale zrozum, tych złych w Kościele jest zdecydowana mniejszość,
    więc nie można rzucać kalumnii na cały Kościół.
    Zniesławić łatwo, naprawić trudniej.
    Haniu i Jolu, mimo wielu utrudnień łatwiej mi się wpisuje w serwisie WP,
    może to kwestia przyzwyczajenia.
    Pozdrawiam Wszystkich - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Krysiu,nie ma litości dla kościelnych pedofilów, NIE MA!!! Niech nie fandzolą,skurwiele,że w innych środowiskach też tak jest. Ale wy,kleryki,grzmiecie z ambon,potępiacie! Co za gnój!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam,Krysiu,jeśli Cię uraziłem,ale już jestem taki"zimny drań"!-:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem straszliwie wkurwiony na pedofilizm. Straszliwie!!! To jak morderstwo,bo taka ofiara już NIGDY się nie podniesie..

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawił mnie ten blog to i zajrzałem wstecz. Co to za jeden podpisujący się - m_16 Waszek 3? Jakby niespełna rozumu albo pod wpływem alkoholu takie absurdalne wynurzenia. Wygląda na zaśmiecanie bloga przez trolla. Proponuje usunąć - Bronisław. .

    OdpowiedzUsuń
  16. Patologiczny element na m. jest zgłoszony. Pozdrawiam Krysiu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu, witam! Niw wiem , kim jesteś. . . Rozumiem... Nie wszyscy mają cierpliwość w tolerowaniu zatrważającej inności.
    Dziękuję za pozdrowienia - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  18. Powinno być - "nie wiem..." Uśmiech zostawiam... Krystyna

    OdpowiedzUsuń