https://kryjaroz.blogspot.com

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zawiało średniowieczem i wielkanocne życzenia...






Zawiało średniowieczem i tupetem, gdy pod  Pałacem Namiestnikowskim odprawiono egzorcyzmy z okazji rocznicy katastrofy smoleńskiej.  Zadowolone twarze uczestników potwierdziły, że więcej w tym było manifestacji politycznej niż żalu po straconych…  Paradoksy życia codziennego zdają się przerastać rzeczywistość. To swojego rodzaju „cyrk” jak określiła ten, niesłychany wprost, incydent posłanka Senyszyn, z którą  w tym jedynym przypadku, poniekąd zgadzam się…  Może by tak w manifestacyjnym geście ks. Małkowski odprawił egzorcyzmy nad tymi, którzy,  z jego otoczenia, molestują nieletnich? Czy żeby zaistnieć, trzeba uciekać się do takich absurdalnych środków? Czemu to ma służyć i co zwojować? Odnoszę wrażenie, ze wszystko to po to, by jedynie porządnie namieszać, by jeszcze bardziej skłócić, a przecież Kaplanowi powinno zależeć na dążeniu do ugody miedzy powaśnionymi stronami. Przydałaby się modlitwa o zgodę a nie egzorcystyczna magia. Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój a nie niezgodę.

Jan Paweł II –

Błagajmy o dar pokoju dla ludzkości, 2








 
 




Niech Jezus Zmartwychwstały Wszystkim błogosławi,
tego życzy - Krystyna

13 komentarzy:

  1. Krysiu,słowa,słowa,słowa..I nic więcej! Mało tego. Różne Oki i Michaliki usprawiedliwiają..a może coś tam kiedyś..A może te dzieciaczki same pchały się do łóżek PRZEWIELEBNYCH,bo nie zaznały miłości w rodzinie? Oj nie mogę!!! Co za cynizm!!! Co za obuda!!! Papież Franciszek,którego darzę niezmierną sympatią ostatnio przeprosił za te krzywdy..Ale Papież jest jeden tylko,a tych zbrodniarzy-pedofili TYSIĄCE! Niestety,kk sięgnął dna. Ja już to widziałem kilkadziesiąt lat temu. Odszedłem. Moja Matula jednak trwała.Codziennie rano i wieczorem modlitwa. Bez kościoła! Temat rzeka Krysiu..skończmy na razie..Jeszcze jedno o Michaliku..Nie wiem,czy wiesz,ale zgnoił policjanta niedawno. A dlaczego? Bo ten OŚMIELIŁ się zatrzymać jego PRZEWIELEBNĄ limuzynę za przekroczenie prędkości. Krysiu,Ty jesteś z Chrystusem,to wiem na pewno,ale nie stój obok z takimi !!! Nie zasługujesz na to!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Wacku nie nakazuj Gospodyni przy kim ma stać bo ona wie co do czego przylepić. Autorka pisze o egzorcyzmach a Pan z pedofilią wyjeżdżasz. Zdecydowania jestem przeciw pedofili i tak jak podpowiada p. Krystyna chętnie bym nad takimi pedofilami odprawiłbym egzorcyzmy. Wielu biskupów wywyższa się i to potwierdzam od czasu jak zauważyłem kim dla nich jest prosty człowiek, na mównicy cacy cacy ludu mój ludu a prywatnie lekceważąco mówią to taki robol. Nie mów pan jednak, że wszyscy oni tacy bo nie wszyscy z nich to pedofile i maniacy. Rudolf Obserwator.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja mówiłem,ze "wszyscy"? Ale ci,co o nich myślę,mają przewagę. I O TO CHODZI! Klapkujesz,czy mam dalej uswiadamiać???

      Usuń
  3. Nigdy nie mówiłem,Panie Obserwatorze,że WSZYSCY! Nigdy! Jest tak wielu wspaniałych księży.. Sam znałem.. Ale jest takie powiedzenie:"Łyżka dziegciu zepsuje beczkę miodu!" Sęk w tym,że tego dziegciu jest STANOWCZO za dużo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem podobny przypadek. Przyleciała moja siostra z Italii(tam mieszka na stałe) rozmawiamy sobie a tu nagle wychodzi człowiek bardzo zaniedbany i mówi mi dzień dobry. A siostra na to: 'SKĄD TY ZNASZ TAKICH TYPÓW?" A ja odpowiadam: 'DO SZKOŁY RAZEM CHODZILIŚMY"
    Bardzo mnie to oburzyło. To kim na przykład jest człowiek w danej chwili to często nie zależy, nie zależało od niego. Ciężko jest zmienić środowisko w czasach gdy pracy nie ma i mieszkań tez nie mam. Nie mam na myśli tych apartamentów kupowanych na raty. W Warszawie na przykład, żeby dostać kredyt na przeciętne mieszkanie trzeba zarabiać 30000 neto. Pracownik stacji benzynowej BP zarabia 1400 na rękę! A Warszawa kosztuje. To są realia.Pozdrawiam Krystynę przed świątecznie

    Krysiu
    Ja to jestem zaniepokojony i to bardzo tym co się dzieje na naszej wschodniej granicy. Czy ktoś rok temu coś takiego przewidywał? NA PEWNO NIE! Co będzie dalej? NIE WIEM. Dzieją się rzeczy, sprawy nieprzewidywalne.
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Zmartwychwstały Chrystus
    oświeca drogi codziennego życia
    obdarza błogosławieństwem
    i pomaga życie czynić szczęśliwym
    Wesołych i ciepłych świąt Krysiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krystyno
    Z okazji WIELKANOCY życzę Ci wszystkiego najlepszego. Tobie i Twojej rodzinie. A także czytelnikom Twoich blogów.
    WESOŁEGO ALLELUJA!
    Vojtek w locie z Warszawy na wieś.

    OdpowiedzUsuń
  7. PanI Krystyno, to Pani napisała? Naprawdę? Egzorcyzmy nie są magią!

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adaśku,szusta rano,budzik dzyndzoli,czas do przcy wstawać.

      Usuń
    2. Wacusiu, o "szustej" nie wstawałem nigdy, choć zdarzało mi się wstawać o szóstej. Bardzo tego nie lubiłem i dlatego ZAWSZE starałem się mieć pracę w nienormowanym czasie. Zazwyczaj mi się to udawało, a nawet, jeśli formalnie miałem tak zwaną dyscyplinę pracy, to jej nie przestrzegałem. Moi przełożeni tolerowali tę sytuację, bo zawodowo byłem na tyle dobry, że bardziej opłacało im się przymykać oko na mój lekceważący stosunek do dyscypliny poracy, niż się mnie pozbyć. Ale teraz, Wacusiu, jestem szczęśliwym emerytem i budzika używam jedynie wtedy, gdy córka zapowie, że odwiedzi dziadków z wnuczętami przed południem, które jest moją ulubioną porą siadania do śniadania.
      Ale ty, Wacusiu, pracujący w reżimie trójzmianowym, musisz budzika pilnować. Rozumiem twoją zazdrość i współczuję!

      adam

      Usuń
  8. Adaśku,pław się w lenistwie,pław. Tylko się nie utop!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wacusiu, bardzo przejąłem się twoim ostrzeżeniem i już wstałem. Siedzę przy komputerze i na stronie www.flightradar24.com obserwuję opóźniony o około 40 minut lot Air Prance 1146 z Paryża do Warszawy, wiozący prace i francuskich uczestników wystawy VISUAL DANCE, której to wystawy wernisaż odbędzie się jutro w Domu Artysty Plastyka przy ul Mazowieckiej w Warszawie (patrz www.owzpzp.pl). Oczywiście będę.
    Ale to była, pani Krystyno, tylko sprowokowana przez Wacusia dygresja. A, wracajac do poruszonego przez Panią tematu, to dodam jeszcze, że ksiądz Małkowski "nie musi" "uciekać się do takich absurdalnych środków" "żeby zaistnieć", jest osobą znaną od lat, o niezmiennych poglądach i niezmiennej odwadze ich głoszenia, w odróżnieniu od wielu innych, któych zachowanie przypomina kurka na dachu.

    adam

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to za jeden ten Wacuś vel Waszek który sprawia wrażenie niezrównoważonego i podejrzanego? Grasuje po sieci, wypisuje bzdety i zachowuje się jak troll? Nie wchodziłbym w dyskusję z takim pomyleńcem. Ks. Małkowski jest zaangażowanym politycznie kapłanem, ma wiele zasług i stoi po stronie prawdy. Widocznie poważnie zaniepokoiły go działania grupy sprawującej władzę, że takie modlitwy odprawiał - Z. Arciszewski.

    OdpowiedzUsuń