https://kryjaroz.blogspot.com

czwartek, 4 lipca 2013

PRZENOSINY I TAKIE TAM BIADOLENIA...




Zapraszam : www.polskiemuzy.pl



WITAM W NOWYM POLITYCZNYM BLOGU, KTÓRY MA BYĆ KONTYNUACJĄ BLOGU-
"A CAPITE AD CALCEM" Z WP, KTÓRA SWYMI OSTATNIMI ZMIANAMI PRZYCZYNIŁA SIĘ DO TEGO ...


Potraktujmy to jako przeprowadzkę do nowego domu, który wymaga nowego wystroju.
Wyrzucam więc rupieci, zbędne przedmioty i urządzam się na nowo. Oczywiście, że zachowam to co wartościowe i miłe. Niech to miejsce przyciąga czytelników. Goście niech czują się w nim znakomicie i oby  równie ochoczo tu zaglądali. Po cichu, żeby nie zapeszyć..., marzę , by nie powtarzały się, nie zawsze godziwe sceny z komentarzy poprzedniego blogowego terytorium. Wspaniale byłoby, gdyby zaistniałe winy sobie wszyscy wzajemnie odpuścili. Różnimy się między sobą. Mamy prawo do własnego zdania. Różnice w poglądach nie mogą stanowić powodu do obrażania i niesnasek. Zachowujmy umiar i poczucie humoru, by to, co dzieli, łączyło.
Miłej lektury - Krystyna

21 komentarzy:

  1. Wysłałam komentarz przez Google, lecz jeśli ktoś nie jest tam zalogowany, to komentarz nie wyśle się. Nie wiem , czy tu zadomowię się, zbyt skomplikowane wysyłanie komentarzy i wprowadzić nie można szablonu ani zmienić tła. Na dłuższą metę biel mnie zmęczy. Pozdrawiam - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało się zmienić tło...

    OdpowiedzUsuń
  3. WYBRAŁAM BLOG, W KTÓRYM NIE BĘDZIE MIOŻNA PODSZYWAĆ SIĘ POD FAŁSZYWE NICKI

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak Ty spać idziesz to ja wstałem. Taki blogerski dyżur całodobowy :)
    Krysiu. Ja bardzo rzadko w totka grywam. Hazard jakoś mnie nigdy nie wciągnął. I dobrze. Na wyścigi konne kiedyś jeździłem ale głównie popatrzeć na imprezę. Grałem owszem ale za małe pieniądze. I coś tam wygrałem. Ale niedużo.
    Też ostatnio ojca wspominam. Zmarł dawno bo w 1976 roku.
    I tak sobie myślę, ze do pięt Mu nie dorastam.
    Jak można było wychować czworo dzieci, ubrać, nakarmić, mieć autko, motor i prawie dwumiesięczne wakacje +wypady na rybki i weekendy z rodziną. I pod konie życia też wypady za granicę....
    Teraz ma się jedno dziecko i się narzeka!
    To jest temat jak rzeka...........
    Krysiu. Gorąco bardzo. Przepraszam, ze tu siedzę z gołym torsem.
    Warszawa podobno jest najcieplejszą stolicą Europy.
    Dobranoc WDI...........
    Zwykły Vojtek :)

    No to jestem w nowym miejscu. Blog polityczny. Czyli szykujemy się do pokojowej walki???
    Referendum jest najwyższą, najprostszą formą demokracji. KORZYSTAJMY Z TEGO!
    Najgorsza jest obojętność!
    Dobrego, zaciekłego wroga więcej szanuję niż ludzi OBOJĘTNYCH.
    TV Trwam dostała miejsce na Multipleksie!
    Ale też Ci ludzie walczyli o swoje! ja też do tego przyłożyłem rękę mimo, że tej TV nie oglądam. Czasu po prostu nie mam.
    I w życiu trzeba walczyć a nie czekać aż coś samo się zdarzy.
    "Czekaj tatka latka..........."
    Pozdrawiam bardzo politycznie i skrajnie i z przytupem
    Vojtek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Krysiu w nowym mieszkanku:):):) Lubię Tolkiena, za co mi się oderwało jakiś czas temu od jednego z komentatorów..dlatego bardzo ucieszył mnie ten niecodzienny klimacik Twojej nowej, politycznej rezydencji:):):) Pozdrawiam serdecznie i bukiecik uśmiechu kładę na stół..Niech pachnie jak najpiękniej:):):)
    Bożena:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Bożence i Vojtkowi za pierwsze komentarze.
    Bożenko, to tło całkiem... całkiem, lecz wydaje mi się, że mimo wszystko nie nadaje się do blogu o akcentach politycznych.
    Prawdopodobnie wkrótce zmienię na inne... Czepianie się Tolkiena jest na wyrost. Tak sądzę.
    Vojtku , w moim pomieszczeniu dziś ukrop i za moment też się porozbieram, jak mówią, do rosołu. Nikogo nie ma, to co mi tam...posiedzieć w staniku i w spódnicy...
    Pozdrawiam - Krystyna
    PS. Wybieram się zmieniać ustawienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Włączyłam ustawienia według wskazówek Hani. Sprawdzam

    OdpowiedzUsuń
  9. Włączyłam ustawienia według wskazówek Hani... Sprawdzam. Haniu dziękuję - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam problemu, a jak inni? U mnie pojawia się to samo, więc coś nie tak... Jeszcze raz poprawię...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponownie próbuję... Krystyna
    Przy wybieraniu profilu bez zmian ,jest, co było przed wprowadzeniem zmian - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  12. A jednak jeszcze dziś Krysiu wpadam z późna wizytą. Widzę, ze w nowej dzielnicy mieszkania są inne i trzeba je na nowo, inaczej meblować. Pozdrawiam, Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że blogerzy zachowują się jak stare wilki morskie, dla których co port, to żona. Tak i u tu, co port, to blog. Mnie to też nie ominęło, bo WP mnie zdradziła i puściła z torbami. No to ja te torby na nową łajbę wrzuciłem. Nie mniej jednak fakt jest faktem, że u mnie jest tak, jak w dawnym marynarskim życiu - co port to blog. Można to już nawet od biedy nazwać flotą. Przeto aby to jakoś uporządkować, wszystkim zawiaduje mój okręt flagowy.
    www.slowman.mywebzz.com
    Pozdrawiam serdecznie
    Ahoj:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. kod już się nie pojawia - zrobiłam próbę

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie tam kod nie przeszkadzał, ale może będzie prościej bez niego:):) Krysiu, chyba masz rację...Tolkien z polityką raczej nie idą w parze:):) Zapewne wymyślisz coś równie fascynującego...Pozdrawiam cieplutko i zmykam do kuchni...Sama dzisiaj pewnie nic nie przełknę, po nocnych bólach żołądkowych, ale chłopcom trzeba coś pysznego przyrządzić:) Miłego dnia Krysiu!!!! Bożena

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie wiem z jakiej przyczyny jeśli wpiszę kod natychmiast system mnie wylogowuje , czary czy jak ??????

    OdpowiedzUsuń
  18. No,nareszcie udało mi się zalogować i coś wpisać. Spróbuję jeszcze na innych blogach,

    OdpowiedzUsuń