https://kryjaroz.blogspot.com

środa, 10 lipca 2013

Zobaczymy...








Przed chwilą zmieniłam szablon. Łatwo zmienia się, ale nie po mojej myśli to wszystko, nie daje się całkowicie wprowadzić tła według własnego projektu. W tym nowym miejscu nie najlepiej się czuję, chociaż przyznaję , że wpisywanie postów i wprowadzanie obrazków jest tu o wiele sprawniejsze niż w WP po wprowadzonych zmianach. Być może , że powrócę do Czerwonych Kapturków w poprzednim wydaniu, gdyż tam sprawniej wpisywać można komentarze. Logowanie za każdym razem zabiera czas. Zobaczymy, jak to będzie, czas pokaże. Doświadczona przykrymi docinkami w komentarzach w A capite ad calcem ... , mam skromne życzenie, aby tu,  wymiana politycznych poglądów utrzymywała się w umiarkowanym i przyjaznym tonie. Niedawno odwiedziłam blog Bożenki. Wracam z niego nastawiona optymistycznie. Co mnie tak nastawiło...? Są  to dwa zdjęcia, które sobie pozwolę, bez pytania o zgodę, opublikować  w tym blogu. Dlaczego tak uczynię? Z prostej przyczyny, by pokazać, że istnieje coś takiego jak przyjaźń między piszącymi posty w blogach. Bożenka i Tomek spotkali się, by zapewnić o wzajemnej pamięci i szacunku. I to jest piękne, warte naśladowania, a że oboje należą do partii Czerwonych Kapturków, tym milej gościć Ich w tym blogu.
Bożenko i Tomku!
Witajcie w domu!


 
 
 
 


 
 
...
 
 
 
 

13 komentarzy:

  1. Drogi Czytelniku!
    Kliknij w zdjęcie, powiększy się.
    miłego pobytu - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu. Trochę źle to odczytałaś albo ja mało wyraziście napisałem.
    To teraz wytłumaczę. Mnie bawią nie Twoje teksty ale teksty i kłótnie polityczne u Ciebie na blogu.
    Bawią mnie i nie jestem nim przeciw. Bo jak by wszyscy mieli jedno zdanie to o czym byśmy rozmawiali, dyskutowali???
    Oczywiście co innego bluzganie itp.
    O to mi chodziło.
    Dziś u nas chłodniej i pochmurno.
    Nowy wpis dam w weekend. Materiału się nazbierało.
    Pozdrawiam jak zwykle WDI
    Vojtek z Żoliborza czyli Pięknego Brzegu :)

    O Tomka widzę! Pozdrawiam Tomka i Jego pszczółki.
    I pozdrawiam Bożenkę. Właściwie to Bożenę powinienem najpierw pozdrowić.
    To się może poprawie na drugi raz :)
    Ps. To i ja się muszę z kimś spotkać. Mam taką potrzebę patrząc na Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te zdjęcia też sobie skopiowała bo są cudowne.
    Krysiu - u mnie coś się skićkało i nie mogę wpisu dodać, tylko wkleja się zdjęcie a potem "bład na stronie" eeeeech - dobrze4 jadło i padło

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu - jeśli chcesz mieć jak w tamtym to zmień nie tło lecz nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze mała uwaga - jeśli cgcesz by zdjęcie było większe w ustawieniu zdjęcia naciskasz "największy rozmiar"
    Rozmiar zgjęcia nie powoduje zakłóceń w blogu, tak samo otwiera się z rozmiarem dużym jak i małym

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Krysiu za piękne powitanie mnie i Tomka we własnym przecież domku:):) Przyjaźń blogowa przekłada się na realną i jest równie piękna...Tworzymy wszyscy jedną, wielka rodzinę i to wnosi w nasze życie wiele dodatkowej radości i bezcennych wartości!!!
    Vojtkowi dziękuje za pozdrowienia i życzę jak najwięcej tak bezcennych spotkań:)
    Uśmiech dla Ciebie Krysiu i dla wszystkich gości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. próbuję, czy daje się wpisać

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie jest niezmiernie miło, Krysiu. Spotkanie było krótkie, ale miał swoją dramaturgię.Będę o nim pamiętał.Bożenkę powiększajcie, mnie niekoniecznie - tak lepiej wyglądam. Krysiu, w "niebieskim napisałem długi komentarz, ale nie wysłał się i "przepadł". W każdym razie dziękuję za obronę - pozdrawiam, belferek Tomasz, tez łajdakiem zwany. Wojtku, dziękuję za pozdrowienia, macham łapą ku Tobie, Tomasz od pszczół

    OdpowiedzUsuń
  9. Tomaszu od pszczół - oboje świetnie wyglądacie !!!
    bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    OdpowiedzUsuń
  10. przyszłam sprawdzić jakie to majtki wyłażą naszej Bożence, wprawdzie jestem wzrokowcem ale żadnych niewymownych sobie nie przypominałam ...
    -------------
    noooooooo to niektórzy chyba majtek damskich nie widzieli ..
    BOŻENKO - ŚWIETNA KREACJA A FIGURA !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, Haniu...szkoda słów na to wszystko...Skoro ktoś nie odróżnia leginsów od majteczek, to może i tunikę skojarzyć z koszulą nocną...Mam gdzieś te jego wywody i złośliwe insynuacje...Za chwilkę nalot gości, więc zmykam się przygotować, a Wam życzę spokojnej, uśmiechnięte niedzieli:):):)
    Krysiu, dziękuję w imieniu Bartka za urodzinowe serdeczności!!!!! Buziaki zostawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenka poszła witać gości, a ja zapraszam do "Przedspiewu". Pozdrawiam, Tomasz

    OdpowiedzUsuń