https://kryjaroz.blogspot.com

poniedziałek, 15 lipca 2013

Wołyń










                   
Zapraszam : www.polskiemuzy.pl


Wołyń...

http://youtu.be/srGKuYYbJLM

Zastanawiam się , jaką satysfakcję ma ktoś, kto brudzi prezydenta jajkiem? Ile emocji musi nim targać, nim dojdzie do takiej sytuacji? Co mu to daje? Skrada się jak tchórz, by zrealizować swój pomysł i naraża siebie na niezbyt przyjemne konsekwencje. Dla mediów to szczególny rodzaj sensacji, a dla odbiorców tani sposób na pogłębianie politycznych konfliktów.  Zaraz pada coś w rodzaju rodem z Kiepskich – „ mordę jeża dobrze mu tak…”, czyli  fajnie że prezydenta tak potraktowali. Wtórują temu  głosy sprzeciwu, jak tak można i wiele uwag w rodzaju, gdzie były służby zapewniające bezpieczeństwo . Przy okazji wraca się też do starych historii typu , dlaczego prezydent Lech Kaczyński narażał siebie na niebezpieczeństwo podczas pobytu w Gruzji, gdy razem z gruzińskim prezydentem Michelem Saakaszwilim pojechał na granicę z Osetią Południową. Każda insynuacja do danego zdarzenia to podnieta w dyskusji. Społeczeństwa mają swoich narodowych bohaterów i takie karty w historii, których powinny się wstydzić. Gdy temat niewygodny, często chowa się go pod stół, by swoją wymową nie drażnił. Kiedy w rodzinie dochodzi do konfliktu, by doszło do pojednania potrzebne są ustępstwa na zasadzie, przebaczę ci , gdy spełnisz takie a takie warunki. Nie spełnisz, nie ma mowy o zgodzie. Wtedy bywa, że dla świętego spokoju druga strona się zgadza i wszystko powraca niby do normy, ale gdzieś tam z boku docierają niedomówienia z powodu zakłamania i do końca nie wyjaśnionej sprawy, więc nie jest to zdrowe. Jestem zwolenniczką wyjaśniania prawdy, nawet jeśli niesie ze sobą bolesne skutki. Utajnienie, prędzej czy później, przynosi negatywne efekty. Nie na darmo powiedziano – „Po owocach ich poznacie…” . Było ludobójstwo, więc nie gódźmy się na żadne kompromisy synonimiczne. Nazywajmy rzecz po imieniu zgodnie z zaistniałą prawdą. 
 
 
 
 

35 komentarzy:

  1. Szanowni Czytelnicy!
    Za radą Hani staram się wprowadzić zmiany
    w nagłówku i w tle. Nic mi nie wychodzi... Wprowadzam własne obrazki, ale albo jestem tępa, do czego się nie przyznaję, bo zaraz inni pochwycą, albo do luftu to wszystko...
    Straciłam bezowocnie dużo czasu, w dodatku, nie pojawiło się, co trzeba... Mimo wszystko wolę WP z jej bezsensownymi zmianami.
    Nie potrafię odnaleźć się w tej nowej przestrzeni, w dodatku wino mi się kończy i nie ma kogo posłać po następne ..., to ostatnie to tak i na serio, i dla żartu.... Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu - obrazek w tle jest wprowadzony ale tła niewiele w blogu widać.
    w nagłówku obrazek się nie wprowadził , spróbuję instrukcję wykombinować

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu, polecam do przeczytania książkę "Ostatni lot" J.Osieckiego,T.Białoszewskiego i R.Latkowskiego. To o katastrofie smoleńskiej, ale rzetelnie przeprowadzone śledztwo dziennikarskie z pomocą prawdziwych ekspertów.Wyjaśnia wszystko, co do wyjaśnienia było, ale jednocześnie ukazuje niuanse polskiej polityki. Pozdrawiam i do "Przedśpiewu" zapraszam. Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotka w czołówce bloga jest z Amsterdamu. A leżeliśmy sobie blisko muzeum van Gogha. Tam sobie odpoczywaliśmy, jedliśmy po całodziennych wędrówkach po Amsterdamie. Dla mnie też było pięknie patrzeć jak Ona sobie spokojnie śpi, oddycha i się przez sen uśmiecha. A mnie po prostu oczy latały na wszystkie strony i patrzałem, żeby mi Jej nie ukradli:)
    Czy mam ciekawy temat. Mam i to bardzo. Ale będzie on podany tu w następny weekend. Posty teraz daję co dwa tygodnie. Są wakacje od pisania tez trzeba odpocząć.
    Poznałem w necie. Ale w rzeczywistości znaliśmy się jeszcze w dzieciństwie. I się odnalazł oglądając moje filmy o Żoliborzu. Tak, że dobrze, że takie filmy rbię.
    Przepraszam, ze mam goły tors. Ale jakoś tak mi letnio:)
    Pozdrawiam WDI
    Vojtek , szary człowiek i Internauta :)

    Krysiu. Eksperymentuj z blogiem, pytaj się itp. Jak człowiek myśli to się rozwija :)
    A co do jajka i Prezydenta to tak jak piszesz. Są podziały w narodzie. jednym ŻAL PREZYDENTA A DRUGIM JAJKA., ZE ZOSTAŁO ZBITE.
    Nie przewiduję. że za mojego życia takie podziały zostaną zasypane.
    Obym się mylił.
    Pozdrawiam drugi raz Krystynę
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu napisze Ci na pocztę co masz zrobić na tym blogu::))I będzie ok....

    OdpowiedzUsuń
  6. takie wizyty w obcym kraju ,każdego prezydenta.Powinno się strzec jak igły..I niestety w owych czasach powinni być ostrożni i bardzo czujni..A prezydent każdy powinien mieć zakaz zbliżania się do tłumu..Jakaś linia powinna być wyznaczona by dalej nie wychylać się ,dla ostrożności.Teraz sporo takich niezadowolonych ludzi chodzi ulicami.Nikt nie wie co ma w głowie zaplanowane.Jak widać można zabić prezydenta z tak bliska ..można wymazać jajkiem,polać kwasem.Starają się między państwami szukać pokoju,pamięci z dawnej historii.Ale teraz młodzi zaczynają rządzić ,nie zawsze zrozumieją o co chodzi , nie przeżywali tego na własnej skórze .To odczucia są inne i inne działania..Robi się niebezpiecznie.młodzi chcą innych praw a o historii nie chcą pamiętać...Pozdrawiam Krysiu....Dziękuję za róże::))) Stoją w wazonie w salonie::))))danka

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu mam dwa blogi :Obok Bieguna " skandanita.blogspot.se...... "Zachodni Wiatr" ...epokalodowcowa.blogspot.se...Na tym drugim uczyłam się jak założyć bloga ,ale kiedy zobaczyłam ,że nawet fajnie wygląda zostawiłam ::)))Pozdrawiam-danka

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu mam dwa blogi :Obok Bieguna " skandanita.blogspot.se...... "Zachodni Wiatr" ...epokalodowcowa.blogspot.se...Na tym drugim uczyłam się jak założyć bloga ,ale kiedy zobaczyłam ,że nawet fajnie wygląda zostawiłam ::)))Pozdrawiam-danka

    OdpowiedzUsuń
  9. WITAJ KTYSIU - znowu miałam przerwę i znowu jestem. Jeszcze przed przerwą wymyśliłam nowy blog na którym moję umieszczać wskazówki. Jeśli chcesz ustawić sobie nagłówek to zobacz . Użyłam teho samego szablonu co Ty - "travel"
    Spróbowałam kapturki ale można każde zdjęcie, jeśli chcesz to umieszczę instrukcję JAK TO ZROBIĆ
    POZDRAWIAM WSZYSTKICH - JAK FAJNIE, ŻE DANUŚKA JEST !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. I JESZCZE LINK NA TEN BLOG INSTRUKTAŻOWY

    http://nietakistraszny.blogspot.com/

    nie taki straszny blogspot jak nam się wydaje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haniu, odpisałam w niebieskim, że tak, proszę o instrukcję.
    Te granaty sama sobie ustawiłam, szukałam odpowiedniej tonacji i udało się.
    Pozdrawiam Wszystkich
    Danusi też dziękuje za porady...
    Zostawiam Wam kwiatki polne....

    OdpowiedzUsuń
  12. My zabijaliśmy ich, a oni nas. A raczej nasi dziadkowie. I po obydwu stronach barykady dziadkowie zapomnieli się przyznać swoim dzieciom do własnych zbrodni. Stąd mitologia wynikająca z niepełności historii trwa. Cóż ja mogłabym wybaczać Ukraińcom, co miałby mi wybaczać znajomy Wadim, lat 38? A potem idzie to jakieś dziecko nieszczęsne takiego dziadka-bohatera, który zapomniał powiedzieć, że karabinem nie strzelał w niebo, bo patriotą chce być. Nieszczęsny kaleka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeraziłam się tego komentarza...
      Niemcy zabijali nas , my Niemców wszystko w jednym kociołku ????..
      cóż - nieszczęsne dziecko może jest teraz wolne i nikt go nie zakatowuje na śmierć bo dziadek tego nieszczęsnego chwycił za karabin i się bronił
      oby takie dziecko nigdy w życiu nie zaznało tego, co PPRAWDZIWIE znaczy być nieszczęsnym dzieckiem

      Usuń
    2. Malino, po wojnie zabójcy w takim samym stopniu nie mogli się przystosować do rzeczywistości pokoju, bez względu na to z jakich powodów mordowali. Zresztą jestem przekonana, że czytałaś sporo literatury pisanej przez tych, którzy wojnę przeżyli :). Stawianie pomników to sprawa polityczna, dla kogoś kto wykonywał na ludziach wyroki śmierci w słusznej sprawie swojego narodu nie mają one znaczenia - bo jeśli to był dobry człowiek, to wie, że pomnik mu nie pomoże. Zawsze mi się wydawało, że pomnik budzi szczególną satysfakcję u tego "bohatera", który nadprogramowo zakatował jakiegoś dodakowego Niemca, który był tylko przechodniem. Bo niby naród to wspomnienie brzydkie usankcjonował. To tak a propos "kociołka" - ta potrzeba idolizowania naszych strzelców wyborowych. Cieszę się, że dzięki temu straconemu pokoleniu ja żyję w wolnym kraju, ale to byli ludzie tacy jak my, nie idole z brązu.

      A wracając do temu nas i Ukrainów zawsze martwi mnie, że w tym temacie w mediach nie pojawił się temat roku 1938, który pewne rzeczy wyjaśnia. Link ci zostawiam: http://www.shinyhopes.blogspot.com/2011/03/xvii-bo-przesladowanie-innych-nacji-i.html

      Ten człowiek z jajkiem na pewno uważa się za patriotę. I z całą pewnością jego poczucie posiadania słuszności jest równie wysokie, jak twoje :).

      Usuń
    3. MYSZO Twoje poczucie jest o wiele większe od mojego
      jesteś sporo młodsza , ja WIEM co brak wolności Ty raczej nie, więc z aytopsji nie wiesz co poświęcić dla wolnoścoi można
      gdyby ktoś chciał bestialsko zakatować twoje dziecko a inny, taki z z karabinem by ci to dziecko ocalił to byś takiego znaku równości nigdy nie postawiła i może chciałabyś zbawcy coś w rodzaju pomnika albo laurki postawić ... czy może byś powiedziała skoro z karabinem to morderca.

      Usuń
  13. Myszo, wojna ma to do siebie, że jedni zabijają drugich. jedni atakują, drudzy się bronią. Napadnięty ma obowiązek i ma prawo się bronić. cała rzecz w tym , kto i dlaczego napada. Przychylam się do opinii Maliny. Twoje argumenty, przynajmniej częściowo, do mnie nie przemawiają. W przypadku Wołynia skupiamy się na konkretnym ludobójstwie. Nie znaczy to, że mam wrogi stosunek do narodu ukraińskiego. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Wojna okalecza zawsze obie strony ..Ja rozumiem to tak,każdy zabity człowiek na wojnie, to morderstwo na dużą skalę...Mają pozwolenie ,bo chodzi o obronę państwa.Ale ile jest takich osób ,że zanim pociągnie za spust zastanawia się ,że każdy zabity przez niego człowiek zostaje w pamięci.Taka jest wojna ..Przeważnie w trakcie ataku ,nikt się nie zastanawia nad tym, ile kul oddaje.Bo jeżeli nie będzie się bronił, to zginie..Dla mnie wojna jest straszną głupotą.Biją się o terytorialne części ,złoża naturalne ,itd....A przecież można wszystko mieć bez walki ..Tylko przywódców nie ma mądrych.Nie ma pomocy dla biednych krajów na tyle, by mogli żyć godnie.Ta pomoc jaką otrzymują jest miernotą do tego ,ile wydają na wojnę.Ale od kiedy powstał świat ,zawsze toczyły się walki, najpierw lud z epoki kamienia i tak pomalutku doszliśmy do atomu...Ja na zakończenie napiszę jeszcze ,że wojna niesie same straty w czasie trwania,ale niektórzy mają w tym zyski..tworzą się nowe miejsca pracy ,osady..Przykro wiedzieć ,że trzeba najpierw zniszczyć ,by od nowa coś powstało.A bywa,że legnie w gruzach i po latach napotyka się blaszane guziki czy kości.........strach mnie ogarnia..Najgorsza rzeczą jaka niesie wojna ,to mord na niewinnych ludziach,obozy ,łapanki,strzelanie plecy....palenie ,zakopywanie żywcem....To jest najgorszy mord !!! to nie wojna ...Tu już można powiedzieć że sadyzm z największym okrucieństwem..Tylko pod przykryciem wojennego rozgardiaszu ...Ciężko potem mówić kto jest bohaterem ...Na wojnie są tacy co wiele zrobią i nikt nie zauważy ,bo każdy walczy niby w słusznej sprawie.Ten kto przeżyje i ma na swoim kącie kilka udanych wypraw ..Będzie odznaczony .I popieram to, bo musimy znać i wiedzie kto walczył o wolność i jakie miał zasługi...A kto był mordercą przez duże "M"Trudny temat............
    Krysiu ja już się pogubiłam na Googlach i nawet nie wiem który komentarz był dodany bo u mnie coś się pozmieniało ..Nie będę chyba tam zaglądać bo mnie nerwica bierze::))..Pisz kochana na blogi ,bo tam się nie odnajdę::))Pozdrawiam-danka

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, mnie tez się tam nieźle pokręciło. Chciałam zdjęcia przenieść do prywatnych, bo je przez pomyłkę umieściłam w publicznych zapisach, niestety, nie widzę takiej możliwości. Niezły rozgardiasz tam panuje. Groch z kapustą. Zero ładu. Pozdrawiam - Krysia

    OdpowiedzUsuń
  16. Krysiu trzeba tam wejść w ustawienia jest taki znaczek"V"..Przy każdym wpisie i jak wejdziesz w albumy to kliknij na to powinno wyświetlić się i możesz zmienić ja też coś takiego miałam ..Teraz mam coś takiego ze swoim zdjęciem w profilu...Nie mogę dodać ,ale za to wstawiło mi się na stronie hihihihi cyrki...Dlatego nie chcę tam nic komentować bo to strata czasu..Żałuję że zatwierdziłam te Google +...Może się douczymy ::))))U mnie upał i nic już nie robię ..Czas wolny ...Odżyje gdzieś o 18 godz..::))buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie też czarna magia ale za to świetnie się komentuje, nie trzeba nic wpisywać i zdjęcie się pojawia ...
    ej Dzewczyny pokonamy gada i będzie dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krysiu - zmień czas, bo masz jakiś amerykański

    OdpowiedzUsuń
  19. ZMIEŃ SPOSÓB KOMENTOWANIA - MASZ TYLKO DLA ZALOGOWANYCH !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Haniu, coś podpowiedziało, że mam zacząć z tego miejsca, zajrzałam więc , a tu taka cenna uwaga. Już ustawiłam, że wszyscy, może się udało....? Niedługo mogę posiedzieć , chyba tylko wpiszę w religijnym , bo tam jestem do tyłu. Jutro goście, w poniedziałek goście i ... , dlatego zmiany z nagłówkiem muszą poczekać, chociaż powinny być wprowadzone od zaraz, po tym , jakie okazałaś poświęcenie. . . Dziękuję - Krysia

    OdpowiedzUsuń
  21. Haniu, udało się opublikowałam na adres... Dzięki serdeczne... Krysia
    PS. Teraz spróbuję jako anonimowy

    OdpowiedzUsuń
  22. Stopień opanowania własnych zachowań emocjonalnych jest wprost proporcjonalny do poziomu kultury człowieka. Rzucanie w prezydenta jajkiem mieści się jedynie w granicach chamstwa. Jakież jednak musi być opanowanie emocjonalne polityków, którzy masowe morderstwo nazywają "czystką etniczną"? Człowiek jest wolny jedynie w prawdzie. W innym przypadku możemy zostać co najwyżej Piłatami i pytać " A cóż to jest prawda?", grzebiąc tym samym pamięć setki tysięcy zamordowanych Polaków i Ukraińców. Dla tych co wolą jednak w tym marazmie obrzucać się jajami, wyzwiskami, czy błotem proponuję wyjazd do Bunol w Hiszpanii. Tam wszyscy obrzucają się pomidorami do woli. Jeszcze jest czas. Tomatina jest pod koniec sierpnia. Pomidory dojrzewają.
    Pozdrawiam
    Ahoj:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chorwacja dopiero w drugiej połowie września. I to jak się wyrobię ze sprawami rodzinnymi. No tak mam rok po prostu.
    Jaruzelskiego kojarzy się prawie wyłącznie ze stanem wojennym. A Jaruzelski odpowiada za masakrę robotników w 1970 roku na Wybrzeżu. Też i w Szczecinie! Strzelano do ludzi idących do pracy JAK DO KACZEK! I wyrzucanie z pracy i wilcze bilety itp. I to tak bez żadnej odpowiedzialności??????
    Czy jest stosowne manifestowanie. Dla tych ludzi pomordowanych jest na pewno stosowne. Nie tak dawno był pogrzeb Margaret Thatcher. I też spora ilość ludzi demonstrowała na pogrzebie. Taka jest demokracja.
    A co do kontrowersyjności generała to Ci napiszę, że dla bardzo wielu ludzi Hitler jest kontrowersyjny. Bo na przykład budował autostrady. I Volkswagen Garbus powstał na polecenie Hitlera. I zbudował bardzo silny przemysł.
    Za swoje czyny się odpowiada. Państwo, w którym się za czyny nie odpowiada to jest państwem bezprawia. Takie jest moje zdanie. I dalej dyskusji nie podejmuje na ten temat. W weekend będzie nowy wpis.
    Pozdrawiam Krystynę kompletnie ubrany

    Krysiu. Też jestem za prawdą. Niewygodną, bardzo niewygodną ale prawdą. Lepiej wszystko powiedzieć od razu niż ma to się ciągnąć kilkadziesiąt lat i zatruwać atmosferę.
    O tym jajku to można już zapomnieć. Berlusconiego tez jajkiem obrzucono.
    Teraz raczej najważniejsze jest zadłużanie się Polski na potęgę. Zabrakło 24 miliardy to się pożyczy. Ale kto to odda???? Dostaję bardzo ciekawe maile od kolegi z USA. Pochodzenia żydowskiego. Wyrzucili Go z kraju z rodziną w 1968 roku. Jest biznesmenem w USA, producentem, zatrudnia prawie 5000 osób. Razem z filia w Ameryce Południowej. On uważa, że Polska jest bankrutem. Zobacz co pisze. Wklejam tekst bez poprawek. Już słabo zna polski i się niem nie posługuje na co dzień:
    "w Polim bedzie tragedia. Polim bankrupt. Dno. Bedzie tragedia. Grecja to pickinc tam cieplo na ulicy mozna zyc. Xreszyom tam emeryt bierze prawie 1500 Euro na miesiac a ceny som mniejsze. Polim banckrupt. Bedzie wielki placz i tragedia."
    Polim to znaczy Polska. Pozwoliłem sobie tu tak nap[isać bo to jrest blog polityczny. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem. Pozdrawiam WDI i czytelników Krysi

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. USUNĘŁAM BO LITERÓWKA NA LITERÓWCE poniżej ten sam tekst tylko trochę poprawiony
      POZDRAWIAM WSZYSTKICH GOŚCI :-)

      Usuń
  25. to trochę dziwne, co ten Pan ze Stanów pisze, bo właśnie Stany zadłużają się na potęgę i dodrukowują ostatnio pieniądze. Czy ten Pan zapomniał GDZIE rozpoczął się światowy kryzys ???? krótka pamięć ??? chyba Leman Braders to ich twór, czysto AMERYKAŃSKI.
    To amerykańskie banki wygenerowały kryzys, udzielając kredytów bez pokrycia ! Każdy kto chciał brał a potem puuuuuuuuuuf !
    W Europiedopiero potem się posypało więc ten pan niech się martwi bardziej o siebie. Skoro biznesmen to powinien dokładniej czytać a potem komentować. Jeśli o dług publiczny chgodzi to nasz do amerykańskiego to mały pikuś. Tniemy wydatki z własnego budżetu , mniej będzie pewnie dróg czy innych państwowych inwestycji. MOŻEMY sobie teraz pozwolić na publiczny większy dług bo zyskaliśmy dużą wiarygodność i ten dług nas obciąży w miarę najkorzystniejszym momencie. Nasze papiery dłużne mają teraz sporą wartość.
    ------------------
    A jeśli o biedę chodzi to niech się ten Pan na amerykańskie slamsy popatrzy, na amerykańską służbę zdrowia, ich Prezydent na głowie staje żeby chociaż w częci tak było, jak u nas ale mu kongresmeni nie dają. Oczywiście - na najwyższym światowym poziomie dla ubezpieczonych ale ci bez umierają na ulicy. Może ten Pan niech martwi się o siebie, nie o nas , jeszcze długo nie padniemy, pomImo nabożnych życzeń partii opozycyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  26. Haniu popieram Ciebie ,co napisałaś .Ameryka jest tak zadłużona ,że jeszcze trochę a rozwali wszystko..W życiu nie chciałabym mieszkać w Ameryce...To dziwny kraj ,dziwni ludzie .U niech nawet indyki ważą więcej od świni::)U nich wszystko ok... Ale jak się słyszy ,ile bezrobotnych ,slamsów i mordu i ogólnie, to kraj cierpiący na zarozumialstwo z ręka w kieszeni....Tylko co w niej???...................
    Krysiu ja zapracowana ostatnio jestem z mężem przy tarasie wojenkę robimy...::) młotki ,śruby,wiertarki...Oj dzieje się dzieje...::) Ale taras już urósł do góry::))Pogoda na razie piękna ,trzeba korzystać z prac...Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. W nocy Krysiu nic nie mówimy. Niektórzy działają w nocy, niektórzy nad ranem. Różnie to jest i rożne są formy aktywności:)
    Pogoda ponurawa. Boje się nadciągających upałów. mam nadzieję, że pogoda się nie potwierdzi.
    Czas mi bardzo szybko leci. Lecą dni, tygodnie, miesiące... Jakby coraz szybciej. Wpis daję w weekend.....Oglądam równolegle w TV film o Edmundzie Hilarym, zdobywcy Mount Everestu. Bardzo lubię takie filmy.
    Vojtek

    Ponieważ to blog polityczny to zastanawiam się czy naprawdę Polska jest lub może być bankrutem???
    I nie chodzi mi o czarna propagandę. Tylko o fakty. Czy to prawda czy tylko strasznie.
    Pozdrawiam i spadam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może nie będzie to wpis marzeń, ale niech tam... zaryzykuję.
    My, Polacy - z całym szacunkiem dla historii tamtych smutnych wydarzeń - uwielbiamy celebrować wszelkiego rodzaju klęski i rozpamiętywać kto komu ile i dlaczego tyle. Według mnie to problem historyków. Odtwarzanie historycznych bitew i rozważanie szczegółów wydarzeń, na które nasze pokolenie absolutnie nie miało żadnego wpływu uważam za całkowicie bezsensowne. Trzeba pamiętać, ale nie rozpamiętywać do trzydziestego pokolenia! Uważam, że ten niefortunny rzut jajkiem w naszego prezydenta był zwykłym, chamskim odruchem. Postawa naszego prezydenta znakomita! Bo nic tak nie wkurza, jak to, kiedy atakowany olewa sprawę. Niech się służby ochrony wezmą trochę do roboty.
    Pozdrawiam Cię Krysiu bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. O TAK - pREZYDENT POKAZAŁ WYJĄTKOWĄ KLASĘ :-)

    OdpowiedzUsuń